13 Aralık 2013 Cuma

110 MİLYON DOLARLIK ÇAPULCU !

Basından, görsel medyadan ve internetten aldığım bu haber yalanlanıncaya kadar; sadece diktatörlere haiz olan, halkının sırtından şahsi servet yapmayı, onları kandırmayı ve sömürmeyi kınıyorum. Ülkesinde onbinlerce bebek karnı aç ölürken, böyle bir serveti kendisine yakıştırmıyorum. Bu aşamada; halkına manevi miras olarak akıl ve bilimi bırakan, maddi varlığını kurucusu olduğu siyasi parti' ye ve devlet kurum ve kuruluşlarına vasiyet eden, kız kardeşine ve manevi  kızı Ülkü'ye geçimi için bir miktar ödeme yapılmasını isteyen Yüce Atatürk adına kendisine verilen "barış ödülünü" zaten hak etmemiş ve almamakta isabet etmiştir. Ömrünün 30 yıla yakınını hapishanede geçiren bu özgürlük kahramanı kişi, hükümlü kaldığı her yıl başına 4 milyon dolar almış gibi görünüyor. Bu sadece bilinen serveti. Toprağı bol olsun.



Not: Bu yazı, basında çıkan haberler yalanlandığında kendiliğinden 'bir özürle' yok olacaktır. Aksi taktirde Videla'dan, Pinochet'den, Kaddafi'den, Franco'dan farklı olmaz benim gözümde.

6 yorum:

Joujou dedi ki...

Korkarım o haber yalanlanmayacak sevgili Hektor. Atatürk'ün, müthiş bir askeri deha olmasına karşın, daima barışı savunuyor olması onun için birşey ifade etmediyse, o da benim için birşey ifade etmiyor. Nitekim, ölüm haberini aldığımda hiçbir şey hissetmedim.

Hektor dedi ki...

Yazıma rağmen yine de ihtiyatla karşılıyorum bu haberi. Tüm Afrika halklarının özgürlük ve insan hakları savunucusu ve silahsız mücadelecisi olan bu insanın kişisel banka hesabının bu derece büyük olması; "nerede aşırı zenginlik varsa, orada yoksulluk vardır" tezini hatırlatıyor bana.

Kaan Tanaltay dedi ki...

Katılmamak elde değil o teze. Kafada şüpheler uyandırıyor. Açıkçası savunduğu şeylere de büyük zarar vermiş oldu.

Hektor dedi ki...

Ben de size katılıyorum. Defin aşamasındaki bu suskunluktan sonra ileriki günlerde bir açıklama yapılması gerekir.

Pehito dedi ki...

Sanırım vicdan fukarası bu insanlar. Okurken dehşete düştüm.
Şu an Türkiye'de de aynısı yaşanıyor. Bir kısım parasına para kattıkça her şey özelleştirilip halk fakirliğe itiliyor. Umarım insanlar akıllarını başına toplayıp insanları sömürenlere karşı el ele bir duruş sergiler.
Güzel bir yazı, ellerine sağlık.
:)

Hektor dedi ki...

Konu ile ilgili yayınlanan haber dışında hiçbir yerde ne bir yazı ne bir yorum çıktı. Haberin asparagas olma olasılığını göz ardı etmeden bekliyorum.
Teşekkür ederim pe hito.