9 Temmuz 2012 Pazartesi

BOZBEK' İN TEK KELİME MİMİ

[untitled.bmp] 
 Bozbek beni mimlemiş. Bu mim oyununda mimlenen kişi kendisini mimleyen kişiyi tek kelime ile anlatıyormuş. Tek kelime ile anlatmanın güçlüğü belli. Bir insanı tek kelime içine sığdırabilmenin zorluğunu ben de çektim ve o yüzden Bozbek'i, lûgatta bulunmayan, kendi türettiğim bir sözcükle anlatmaya karar verdim:
Yaşamdalık.

Mimlediklerim: Hily, nini, the merika, D.Y. , joujou, gokciii ve dileyen herkes... Hektor tek kelime ile sizce nasıl anlatılır?

4 yorum:

Nini Nileud dedi ki...

çok orjinal bir mimmiş, teşekkür ederim Hektor.

Yeni kelime üretmek bence bu mim için en akılanesi çünkü bazı isimler için lügatta yeterli görebileceğim bir kelime yok.
Mesela senin için...

Bilge ile hayranlık duyulası bir insan...

Unknown dedi ki...

Lirik

Joujou dedi ki...

Özürlerimle birlikte mimini gerçekleştirdim sevgili Hektor: http://joumb.blogspot.com/2012/09/hektora.html

:)

Hektor dedi ki...

Sevgili joujou,
Adıma hitaben yazdığın postu okudum. Bu cömert yakıştırma karşısında kelimenin tam anlamıyla onore oldum. Geç olması konusunda, (ülke gündemini göz önüde bulundurursak) özür dilemen için hiç bir sebep yok. Sen yapmakla yükümlü olmadığın halde, gerekeni büyük bir nezaket örneği göstererek yaptın. Keşke her kullanıcı senin kadar yol, yordam, adap bilseydi de, yazdığın yazıya konuyu sulandırmadan ve müptezelleştirmeden bol atmasaydı. Herkes Dr. İhsan Ünlüer, Yalçın Pekşen ve de Bekir Coşkun olamıyor maalesef.